Paul de la Valcea

august 7, 2007

In aceeasi excursie in care m-am delectat cu engleza de Zoo am primit si un pont important, made in Valcea.

Ma rog, nu l-am primit. Mai degraba pot spune ca l-am furat. Neah, suna contraventional. L-am auzit intamplator. That’s final.

Sursa? Doua pustoaice non-blonde, dar cu aspiratii cat se poate de oxigenate. Contextul? Probabil frustrarea roscatei cu aspiratii balaie care ii zicea celeilate: „Auzi, fata, atunci cred c-ar trebui sa ma fac si eu blonda poate-mi ia Paul mertzan”. Suspecta parea destul de convinsa, asa incat inclin sa iau de bun acest pont.

Morala: Undeva, acolo in Valcea, e un Paul, a gentleman that prefers blondes, cu un cont impresionant in banca.

Damn, tocmai mi-am dat seama ca nu e nimic original in post-ul asta. Cred ca am mai auzit undeva chestia asta doar ca pe tip il chema ceva care incepea cu I. Mda, Irinel. 😀

3 Responses to “Paul de la Valcea”


Lasă un comentariu