The cool weekend

iulie 23, 2007

„Cool” adica racoros ca am refuzat sa ma plang de caldura si am fugit din Bucuresti. Destinatia: Campulung, Rucar, Cheile Dambovicioarei, Pestera Dambovicioara, Cabana Brusturet, Barajul Rausor, Cabana Voina.

Excursie initiatica (am devenit o „calatoare” si am invatat sa fac poze mai ceva ca un japonez), numai buna de dezgropat ceva amintiri si plina de virtuti pedagogice (am tras ceva invataminte…)

Concluzii si impresii:

1. Nimic nu se compara cu emotia revederii casutei in care te-ai curentat prima oara… Fagetul se numea… Nu marturisesc circumstantele ca sunt jenante, dar locul crimei este asta:
fagetul-paint-final.jpg

2. McDonald’s everywhere. Sau asta era sloganul e la Kenvelo? Oricum, asta e cel mai sanatos McD. Natura, fum de mici, tot tacamul. McD-ul american in stil autohton.
mcdonalds-everywhere-final.jpg

3. A vazut cineva izvorul? Daca stii sa citesti, n-ai cum sa-l ratezi. 😀 (Izvorul de la Brusturet)
izvor-blog-final.jpg

4. Watch your step! Nu e pic de adevar in norocul pe care ti-l aduc accidentele. Cand victima a ajuns intr-un final la Loto, tocmai inchisese. (PS: Multumim fotomodelului care a acceptat reconstituirea in numele documentarii foto) 🙂
accident-cenzurat-final.jpg

5. Salvati broscutele! Nu incercati pe animale vii tehnicile de presare a plantelor pentru ierbar!
broasca-aplatizata-final.jpg

6. Campulungul e pe harta si are muuuuuuuuulti locuitori. I-am vazut sambata seara cand au iesit toti in fata primariei sa petreaca de zilele orasului. Din program, Cargo. Duminica a concertat Phoenix. My childhood dream! Pacat ca am ratat concertul. Pentru Cargo am dovezi:
cargo-campulung-blog-final.jpg

Deocamdata cam atat.

PS: Daca ai fost in weekend la Brusturet cu un grup mare si galagios, ai vazut o blonda care facea poze de zor si i-ai cerut de la o distanta de 300 de metri sa va faca poza, inseamna ca esti in poza de mai jos. Daca te recunosti agitandu-te si strigand „branza” lasa-mi un comentariu sa ma simt bine ca am facut o fapta buna. Si sa iti dau poza la dimensiuni mai mari. 🙂
straini-final.jpg

5 Responses to “The cool weekend”

  1. kozo Says:

    1. marturiseste-ne imprejurarile in care ai avut primul contact direct cu CURENTUL ( scuzati cacofonia). In timp, lucrurile jenante i-au forma unor experiente inedite si deosebit de amuzante 😉
    2. ai devenit un mic observator al trecerii si amprentelor lasate de om de-a lungul timpului si sub diverse forme 🙂

  2. kozo Says:

    .. of: IAU … excel de zel si graba care strica treaba…. 😉

  3. opinee Says:

    Kozo,

    1. Well, despre electocutare nu pot decat sa spun ca am invatat ceva din ea: sarmele de curent neizolate nu sunt bune sa iti usuci sosetutzele si metalul chiar e un bun conductor de electicitate. Eram micutza si naiva atunci, asa ca se scuza, nu? In plus, putina fizica aplicata nu strica nimanui. 😀

    2. Dap.Ma ocup cu observari si observatii.Observarile le fac, observatiile le primesc.

    PS: „Excel de zel” – super tare, trebuie brevetata

  4. guiman Says:

    şi eu am fost la cargo… eu am fost şi la phoenix :D… wow… cineva care a venit ca turist în câmpulung… zou must be the first 🙂

  5. opinee Says:

    @ guiman

    Well, imi pare rau sa te dezamagesc dar eram in vizita la parinti. 😀 Pe de alta parte, partenerul de excursie se poate numara ca primul turist in Campulung.


Lasă un comentariu